Operacije ulaza i izlaza flote

Sadrže troškove i učinkovito upravljaju operacijama flote

U kontekstu B2B-a, administrativno upravljanje ugovorima na kraju mandata zahtijeva od stručnjaka za fakturiranje, prijenos imovine, kontrolu dokumenata i pohranu.

DEKRA pomaže kupcima da obuzdaju sve povezane troškove s našim operacijama ulaza i izlaza flote

O operacijama ulaza i izlaza flote

DEKRA-ine operacije u flotama pomažu kupcima, pomažući im da obuzdaju sve povezane troškove i učinkovito upravljaju administracijom na kraju razdoblja što je moguće kvalitetnije i brže u kontekstu B2B-a koji ograničava rasipanje vozila s preostalom vrijednošću (RV).
Naši iskusni stručnjaci nude kupcima brojne pogodnosti, uključujući:
  • Upravljanje novim voznim parkom i ugovorni standardi
  • Inspekcija štete
  • Administrativno upravljanje
  • Upravljanje logistikom
Osim toga, naše upravljanje tijekom rada i logističkim uslugama pomaže kupcima u učinkovitom upravljanju fizičkim kretanjima vozila i kontroli vremena prekida tijeka rada, pokrivajući:
  • Upravljanje tijekom životnih koraka vozila: novo, u uporabi, kupljeno, rabljeno, prodano
  • Praćenje kretanja vozila u IT sustavu u stvarnom vremenu
  • Automatizirani protok ili narudžbe na zahtjev logističkim partnerima
  • Svakodnevno praćenje lokalizacije vozila
Prednosti za kupce iz DEKRA:
  • Vrijeme prekida tijeka rada se smanjilo
  • Kontrolirane preostale vrijednosti vozila
  • Centralizirani i fluidni logistički procesi
  • Kvaliteta i brzina zajamčeni