Vaš preglednik je zastario

Internet Explorer više nije podržan. Promijenite preglednik za bolje iskustvo web stranice.

Upravljanje obnove flote

Obogatiti prodaju rabljenih vozila učinkovitim procesima obnove

DEKRA je specijalizirana za remarketing i maloprodajne usluge vodećim svjetskim OEM-ovima, tvrtkama za dnevni najam i zakup te je europski tržišni lider u remarketingu Young Used Cars.

Svake godine obnavljamo 120 000 vozila različitog podrijetla i tipova, uključujući LCV-ove, motocikle i HGV-ove za OEM-ove, tvrtke za iznajmljivanje i iznajmljivanje.

Prednosti flote za upravljanje obnovom

  • Pomaže upraviteljima voznog parka da obogaćuju prodajnu ponudu rabljenih vozila

  • Povećajte prepoznatljivost robne marke na tržištu

  • Proširite utjecaj ogromnih količina de-flote

  • Prilagođeno upravljanje popravkom na temelju ciljane analize potreba

  • Učinkovita izrada naloga za popravak i upravljanje pružateljima usluga popravka

  • Ubrzajte rotaciju zaliha rabljenih vozila

  • Isplativo rješenje zbog industrijaliziranog procesa na spoju u usporedbi s lokalnim trgovcima

Upravljanje preuređenjem flota

O upravljanju obnovom flota

Voditelj voznog parka može obogatiti prodajnu ponudu svojih rabljenih vozila popravljenim vozilima. DEKRA-ine usluge upravljanja obnovom flota obuhvaćaju:

  • Analiza ravnoteže između troškova štete i troškova obnove radi postavljanja kriterija popravka
  • Izbor vozila koja će se obnoviti prema zahtjevima mreže, oštećenjima, modelu, sastavu zaliha i kapacitetu radionice
  • Izrada naloga za popravak i prijenos pružatelju usluga popravka
  • Svakodnevno praćenje obujma vozila u radionici i trajanje popravka
  • Kontrola kvalitete preuređenja
  • Ponovni izračun iznosa štete (ako je djelomično preuređenje) i ažuriranje izvješća o stanju
  • Popravak kontrole fakture

Prednosti za naše kupce od našeg kraja polugodišta i usluga upravljanja voznim parkom za obnovu uključuju:

  • Prilagođeno upravljanje popravcima: ciljana analiza potreba
  • Stroga primjena standardnih tehničkih pravila
  • Stroga kontrola razine usluge davatelja usluga
  • Ušteda troškova i dodana vrijednost
  • B2B optimizacija vremena na tržište

Obratite nam se