Operacije ulaza i izlaza flote
Sadrže troškove i učinkovito upravljaju operacijama flote
U kontekstu B2B-a, administrativno upravljanje ugovorima na kraju mandata zahtijeva od stručnjaka za fakturiranje, prijenos imovine, kontrolu dokumenata i pohranu.
DEKRA pomaže kupcima da obuzdaju sve povezane troškove s našim operacijama ulaza i izlaza flote
O operacijama ulaza i izlaza flote
DEKRA-ine operacije u flotama pomažu kupcima, pomažući im da obuzdaju sve povezane troškove i učinkovito upravljaju administracijom na kraju razdoblja što je moguće kvalitetnije i brže u kontekstu B2B-a koji ograničava rasipanje vozila s preostalom vrijednošću (RV).
Naši iskusni stručnjaci nude kupcima brojne pogodnosti, uključujući:
- Upravljanje novim voznim parkom i ugovorni standardi
- Inspekcija štete
- Administrativno upravljanje
- Upravljanje logistikom
Osim toga, naše upravljanje tijekom rada i logističkim uslugama pomaže kupcima u učinkovitom upravljanju fizičkim kretanjima vozila i kontroli vremena prekida tijeka rada, pokrivajući:
- Upravljanje tijekom životnih koraka vozila: novo, u uporabi, kupljeno, rabljeno, prodano
- Praćenje kretanja vozila u IT sustavu u stvarnom vremenu
- Automatizirani protok ili narudžbe na zahtjev logističkim partnerima
- Svakodnevno praćenje lokalizacije vozila
Prednosti za kupce iz DEKRA:
- Vrijeme prekida tijeka rada se smanjilo
- Kontrolirane preostale vrijednosti vozila
- Centralizirani i fluidni logistički procesi
- Kvaliteta i brzina zajamčeni